lördag, februari 17, 2007

01.45

Skrevs inatt men blogger vägrade ladda upp bilder då så det publiceras nu istället..
---------------------------------------------------

Klockan är 01.45 och jag är dödens dödstrött.

Eftermiddagen och kvällen har varit jättebra.
Jag och Kalle var hundvakter till världens sötaste Astra ett par timmar och sen har vi varit hos Johan och Evelina eftersom Johan hade äran att fylla 25 år!

Jag hade en klänning som jag inte haft sen i höstas. Då satt ärmarna supertajt. När jag hade armarna rakt ner gick det bra, men om jag lyfte dem så stramade det som fan och blev liksom äckliga fettveck.
Nu satt de löst..:)

Imorgon ska jag gå lååång promenad för att kunna dricka vin hos Elin. Idag har jag druckit 2,5 glas vin för över 300 kcal. Jag var sååå sugen på chokladpudding och övervägde att skita i vinet för att kunna äta det men vinet vann. Är man på fest måste man dricka vin. Av vin blir man fin.


Astra
Kalas


God natt!


-----------------------------------------------------


Lördag.

Trött men kunde, såklart, inte sova längre.
Ska nog gå ut och gå och sen vila lite när jag kommer hem igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, nu vill jag veta. Hur gör man för att få sådär fina lockar i håret!? Liksom det är så fint med riktiga dock-lockar! :-)

Linnéa sa...

elin: bara att investera in en locktång som gör korkskruvslockar..:)