torsdag, februari 15, 2007

Sörilä

Trött. Ska sova nu. Lång dag imorgon med psykologi och juridik.
Sorgligt med Johanna Sällström. Hon var en bra skådespelerska och jag tyckte mycket om henne..


Måste alla dö?

Fick höra idag att ett par från Malung mist sin 8-månaders bebis inatt av något virus och hjärnhinneinflammation.
Hur fan går man vidare efter nåt sånt?

--------------------------------------------

Ikväll har jag haft en ensam och kreativ kväll.
Kalle åkte till Jörgen så jag tog ett skönt bad. Sen har jag gjort ett par örhängen med min nya smyckessats jag köpte idag och så har jag målat i flera timmar.
Håller på med en tavla till mamma och pappa som fyller år 7 och 14 mars. Motivet är huset och gården i Kättbo.
Färgerna ser lite konstiga ut på bilden och den är långt ifrån klar. Ser mest ut som en barnteckning nu..:)
Jag målar och Barbie glor.. :)


Nu måste jag fixa nån lunch tills imorgon som jag såklart inte haft en tanke på under kvällen.
Bra Linnéa.
GODNATT!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad härligt du verkar ha haft det :)

Linnéa sa...

ahhh det var wonderful!