måndag, februari 19, 2007

Populär

Tydligen så har min ansökan gått hem för idag har de ringt från både Fosie-anstalten och anstalten i Ystad idag. Plus att jag redan hade en intervju på häktet sen innan.

Men det är väl så det är när man har en bred social kompetens, human människosyn samt god empatisk förmåga. Jag är även logisk i mitt tänkande, saklig och positiv och tar egna initiativ och fungerar mycket bra med såväl personal som med intagna.

Detta är dock inte mina egna ord utan de stal jag rakt av från mitt betyg ifrån praktiken på Kirseberg och häktet.

4 kommentarer:

mimmi sa...

grattis vad kul att vara eftertraktad :) så fin du var i den vita klänningen!

Anonym sa...

mohahahha ;D Att "låna" goda ord från betyg. Men alla de sakerna stämmer ju in på dig, du är bra helt enkelt :D

Linnéa sa...

raur: haha det är skitbra att göra så för det är så svårt att hitta bra saker om sig själv flrutom snäll typ..:)

Anonym sa...

wow! Det är ju skitbra, du kommer säkert att få nått av jobben, så bra som du är ;) Kram!