måndag, september 01, 2014

1 september

Måndag, ny månad, nytt jobb och... Min födelsedag. Tack för gratulationerna jag redan fått, ni är för gulliga. Jag öppnade paket imorse och fick en receptbok för smoothies av mina föräldrar (och så fick jag en lampa när de var här och hälsade på) och av Kalles föräldrar fick jag en söt skål i form av en kanin och ett par trådlösa hörlurar. De ser jag fram emot att prova! Jag trasslar alltid in mig i sladden till lurarna jag har idag så jag hoppas de här funkar bra.

Jag börjar jobba klockan 13 och lämnade barnen kl 10. Nu har jag lite tid på mig som jag ska utnyttja till att pyssla lite till kaninerna, tvätta och göra en god lunchlåda. Sen käka lite och sen off to work! Jag har varit ledig så länge så jag har glömt hur det är att jobba, hoppas hjärnan kopplar på snabbt...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis fina du !!! hoppas att det gick bra på din "jobb-inskolning" hahaha. Kram.
Mercedes.

Lelle sa...

Grattis på din dag! Lycka till på nya jobbet☀️