tisdag, september 02, 2014

Dag 2

Lite nedvarvning efter andra dagen på nya jobbet. Jag känner mig fullproppad i hjärnan och mer ska in. Dagen har gått bra och jag har träffat ett par nya kollegor idag och jag måste säga att de jag träffat hittills är jättesnälla, roliga, välkomnande, hjälpsamma, öppna och pratglada. Det känns så himla roligt! Lite kul också att vi är många med mycket tatueringar, då känns det ännu mer öppet och accepterande på något vis.

I förmiddags hann jag med en liten springtur innan jobbet. 8 kilometer distans blev det och nu är det ju nedtrappningsvecka inför Midnattsloppet på lördag. Och jag har sån tur att en snäll kollega bytt pass med mig så jag slutar 19.30 och har lite extra tid innan loppet.


Nu ska jag strax lägga mig, börjar 7.30 imorgon och innan dess ska barnen väckas, göras iordning och lämnas. Hur ska vi fixa det så tidigt?? När behöver vi gå upp?? Och imorgon ska jag jobba SJÄLV också, hur ska det gå??

Inga kommentarer: