fredag, september 19, 2014

Typiskt...

När jag kommit igång med en riktigt bra träningsvecka så kommer halsontet och sätter stopp. Hade ont i halsen igår och var trött och tung i huvudet. Lustigt att kunna springa två mil ena dagen för att nästa bli andfådd av att gående kilometer.. Hoppas så på att halsontet skulle vara borta idag då jag hade ett planerat tröskelpass men jag kände redan igår kväll att det var kört när jag låg i soffan och pimplade te med honung och hade ett litet SoA-maraton. Och så jobbar jag hela helgen så vi får se vilka pass jag får till om halsen blir bra igen. Skit.

MEN! Det är fredag, jag och barnen är hemma utan måste eftersom jag städade, handlade och städade till kaninerna igår (vadå ta det lugnt när man är hängig??). Jag klurar på om vi ska hitta på något, åka någonstans eller ge oss ut i skogen. Är lite sugen på Ikea och Stoff och Stil då jag skulle vilja sy nya gardiner till köket. Och kanske klä om stolsdynorna om jag målar stolarna... Typiska höstkänslor, att vilja göra om och fixa nytt!

Gose-Chibs. <3 Så jäkla underbar, jag kan inte beskriva hur glad jag är för att han kom tillbaka!

2 kommentarer:

Rund är också en form! sa...

Ja, kroppen är rätt märkligt och komplicerad... Krya på dig!

Kram M

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Det är så typiskt! Krya!
Han är förresten allt bra göllig den där Chibs :)