måndag, september 08, 2014

En vecka

Idag är det en vecka sen jag började mitt nya jobb. Det känns hittills väldigt bra och jag har jobbat "själv" i helgen. Det är ju alltid folk där men jag har inte gått bredvid och det har gått över förväntan. Tycker jag iallafall, vad de andra tycker vet jag ju inte. Men det känns bra! Jag har blivit accepterad och inte fått någon smäll än iallafall. Och kollegorna fortsätter att vara jättebra, jag känner att jag kan fråga om allt och de är hjälpsamma och väldigt snälla. Imorgon jobbat jag 10-22 med ett APT-möte mellan 10 och 14.

Jag jobbade ju hela helgen också, över 30 timmar sen i fredags plus att jag sprang Midnattsloppet i lördags kväll så helgen har varit minst sagt intensiv. Jag längtade efter en ledig dag med barnen idag men ville slita mitt hår när Leon visade sig vara på sitt pissigaste humör och Nemo gnällig och tjurig. Men vi spenderade dagen utomhus iallafall, cykeltur, overallinköp och lekplats på förmiddagen, hem för lunch och pyssel med kaninerna och sen till en annan lekplats på eftermiddagen. Då hade båda barnens humör förbättras betydligt och vi hade det jättemysigt.


Inga kommentarer: