torsdag, september 11, 2014

Utmaning

Jag fick en utmaning av Rund är också en form (hur länkar jag i appen?!?!) där jag ska skriva ner fem saker som jag alltid har i kylen/skafferiet. Jag kommer utgå ifrån mig själv och vad jag personligen alltid har hemma, inte vad som alltid finns för barnen.

Ägg - Ett måste. Mättar bra, funkar till massor.
Kvarg - Perfekt till både frukost och mellis.
FinnCrisp - Frukost, mellis, bra om man är sugen på något knaprigt.
Mjölk - Ett MÅSTE till teet som jag dricker mycket varje dag.
VIN - No need to explain.


Nu vill jag veta vad Ninni, Lelle, Mirijam, Äppelblomman och CamillaTränar alltid har hemma!

2 kommentarer:

Rund är också en form! sa...

Haha! Vin var lite oväntat. Men jag hör vad du säger.... ;-D

Kram M

Unknown sa...

Åh, tack för utmaningen. Har antagit den :-)