söndag, september 21, 2014

Söndag

Nej det blev inget mer spring den här veckan då förkylningen hållt i sig. Så jävla störigt då träningsveckan började så bra och jag summerar den till totalt 28 kilometer.

Min jobbhelg är över och jag är glad och stolt över mig själv för att jag lyckades med en bra sak. Jag tycker inte att det är speciellt jobbigt att riskera att bli påhoppad och bli biten/slagen/riven. Jag vet om det och kan försvara mig. Det som är mest jobbigt är det självdestruktiva, att se någon annan skada sig själv väldigt illa. Men ikväll lyckades jag bryta beteendet och få stopp på det och det känns väldigt bra. Imorgon ska jag jobba 13-18 och få en överlämning från hon som har tjejen jag ska bli kontaktperson åt.

Men på morgonen ska jag och Nemo åka till Lund och ta prover och han ska undersökas eftersom att han ska sövas på tisdag. Fy vad jobbigt det känns men det är för hans bästa och han har blivit sövd två gånger förut och det har gått jättebra. 


Och så började jag titta på SoA, säsong 6 idag. Fyyy vad besviken jag är på Jax, SVIN!

Inga kommentarer: