måndag, september 01, 2014

Första dagen...

... på det nya jobbet gick bra tycker jag. Mycket att lära och ta in och jag ska jobbaJOBBA redan på onsdag så det känns lite läskigt men jag hoppas att det ska gå bra. Har träffat en handfull kollegor och de verkar hur gulliga som helst. Jag är verkligen glad över att få arbetskamrater igen, det har jag inte haft på flera år och det ska bli så kul att lära känna nya människor och kunna bolla tankar och idéer. När man jobbar i en bransch där man har tystnadsplikt så är det ju väldigt svårt att prata om saker när man inte jobbar tillsammans med någon. Jag hoppas att jag skötte mig bra på min första dag och att de andra fick ett bra intryck av mig. Något jag måste införskaffa snarast är ett par inneskor. Idag har jag haft Converse hela dagen och är det något jag HATAR så är det att stänga inne fötterna så de blir varma och sunkiga. Men det var enda alternativet då jag behöver ha skor som sitter fast på fötterna om man måste springa på larm. 

Så det har varit en bra födelsedag och ett nytt jobb är ju en sjukt bra present. Och jag har fått nästan 60 gratulationer på fejjan och massor på Instagram och via sms, helt galet! Tusen tack till alla ni som grattat!

Jag och mina älskade barn i lördags innan vi åkte på kalas.

1 kommentar:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Roligt att det gått bra. Det förtjänar du!