lördag, september 27, 2014

Lugn lördag

Igår vaknade jag vid 23 i soffan, Pippi rullade för fullt på tv'n och alla låg huller om buller och sov i soffan. Jag bar in barnen till sina sängar och sen smög jag upp och la mig i sängen och kollade Sons of Anarchy och åt Marabous nya choklad med salta mandlar. Jag bestämde mig för att dagen idag skulle bli stressfri, lugn och skön.

Och än så länge är den det. Nemo vaknade först men slog på tv'n och tittade på Barnkanalen tills jag kom upp klockan åtta och strax därpå kom Leon upp. Jag och Nemo har varit på fotbollsträning, jag har klippt gräset, vi har ätit sushirester till lunch och sen har jag pysslat med kaninerna. Städat, kammat och plockat gräs. Och gosat! Chibs är så gosig så jag får inget gjort.

Lovikk fäller helt sjukt mycket! Fick en till kanin efter att han var borstad.

Nu har Kalle och Leon åka för att fixa ett par grejer och jag och Nemo ligger i sängen på uteplatsen med varsin IPad och spelar spel, gött!

1 kommentar:

Ninni sa...

Låter som en härlig lördag!!