måndag, september 15, 2014

Ja, vad säger man?

Jag är glad att det blev regeringsskifte men det överskuggas av känslan av rädsla och sorg över att SD fått så många röster och besvikelsen över att F! inte kom in. Men nu är det som det är och kommer vara fyra år framöver och tills dess måste vi vända det här!

 Nu lämnar jag den här valhetsen och tänker skriva om det som jag och bara jag kan påverka: Min träning!

I tre veckor har jag tränat mindre, först på grund av förkylning och sen två lopp som jag presterade över förväntan på. Så nu är det dags att step it up igen och träna som vanligt med distanspass, tröskelpass, långpass och som idag, intervaller. Jag tränar nu inför årets sista lopp som jag hoppas att jag snart kan anmäla mig till, bara jag kan byta mitt jobbpass med någon. Det är Österlen Lyser jag pratar om och i år satsar jag på hela maran!


Dagens intervaller:

Uppvärmning 2 kilometer
JogRunSprint 5 block med 3 intervaller i varje
Nerjogg 

Totalt 8 kilometer

Bra start på veckan! 

2 kommentarer:

Helena Nimbratt sa...

Ja det där valet ... Bra pass fick du till ialla fall!!

Rund är också en form! sa...

Gött pass! :-)
Kram M