fredag, april 30, 2010



12 kommentarer:

evelina sa...

åhhh vad avundsjuk jag blir! vill oxå tatuera mig nuuuuuu.....

Lena sa...

Vilken härlig blå/lila färg. Snyggt, bra jobbat!

Jenny Shima sa...

Vad fin den blev :).

äppelblomman sa...

Superfiiin var den! Kan tänka mej att det gjorde ont;-)!
Kram K

maga sa...

Oj då vad fin den blev!! :D
kan du berätta var nånstans ligger platsen där du gick!! superfint;)

Lilla Anna sa...

åå så vacker!!! Ska du bara ha två barn? Du har ju bara två fötter? muahahaha!!

Marre sa...

Vilken fin! blir sugen på att tatuera mig jag med!

Mirja sa...

otroligt vacker!

Helena sa...

Mycket vacker!

Tänk hur olika det kan vara. När jag körde fötterna kändes det som att någon satt och krafsade lite. Piece of cake. Och sen har jag legat och typ gråtit när jag kört ryggen. Fattar inte att vi människor har så olika smärttröskel på olika ställen av kroppen.

Mirijam sa...

SNÖGG!

Linnéa sa...

Eve: det kan jag tro! :) ett tips bara, tatuera inte foten!

Lena: tack, I love it!

Jenny: Tack. :)

Karro: Tack tack, ja det var fruktansvärt!!!

Maga: tack så mycket! Jag tatuerade mig på tattoo World Live på St Nygatan i Mlamö. Ligger vid Hansakompaniet.

Lilla Anna: ja så var ju tanken men jag tror nästa barn få ha sin tattoo nån annanstan. :)

Marre: tackar, gör det inte på foten bara. ;)

Mirja: Tack, jag är jättenöjd!

Helena: Helt sjukt hur det inte kan göra ont på foten på vissa. jag trodde seriöst jags kulle dö. kan det ha att göra nåt med hur kittlig/känslig man är på fötterna?

mirijam: sänks.. :)

https://sextoysonlinestore.com sa...

Rekommenderar för orgasm!
Kamagra www.intimleksaker.se
Sexleksaker www.intimleksaker.com