måndag, april 12, 2010

Jag tycker så synd om Nemo. Han hostar så mycket och blir så ledsen och gråter. Nu sover han och jag hoppas han får sova en stund utan att vakna av hostan. Inatt vaknade han vid 2 och var ledsen så vi gick upp och åt välling. Det är det enda han vill ha och inte speciellt mycket heller. Men vatten dricker han iallafall. Jag har ringt BVC så jag hoppas de ringer tillbaks snart. Min hals har också grott igen, jävla skit, jag som skulle träna ikväll. Och så ska det blir riktigt fint väder idag också. Bajs.

3 kommentarer:

Lilla Anna sa...

stackars liten, o stackars hans mamma också! Många som e förkylda nu.. :(

Nä, vi ska inte kolla vad det blir. Jag vill men inte Foffo, han går bara inte att övertala så denna gången får han bestämma, nästa får jag bestämma!! :) Ni kollade va?

Jenny Shima sa...

Stackars er, hoppas Nemo blir frisk snart.

kram

Linda sa...

Hoppas att han frisknar på sig snart! Min son har varit sjuk mycket i år och har också bara velat ha välling då... Huvudsaken att nåt går ner!