tisdag, april 27, 2010

Det blev en liten sovmorgon idag men inte så länge som önskat. Idag är det riktigt gråmulet och ruggigt ute och vi ska ta en tur till Babyland. De har specialpris på sulkys så jag ska investera i en liten paraplyvagn som jag ska ha när vi ska åka en massa tåg i sommar. Sen ska jag köpa en rejälare vagn på Blocket i Dalarna så vi har en där. Det kommer spara en massa plats och krångel så det kommer bli skitbra. Vi ska även ta en sväng på Ikea när vi ändå är i krokarna.

på fredag är det äntligen dags för tatuering så ikväll ska jag rusta upp den kroppsdel jag ska tatuera lite. Så den inte är helt skabbig tänkte jag. Kan ni gissa vilken?

6 kommentarer:

Mirijam sa...

röven?

Linnéa sa...

haha ja mirijam, jag ska rusta upp röven så den inte är så skabbig.

äppelblomman sa...

Musen då;-)

äppelblomman sa...

Musen då;-)

Mirijam sa...

Ja vadådå? Det gör man väl titt som tätt?

Linnéa sa...

haha ni är ju störda!