måndag, april 19, 2010

Så härligt att vara "frisk" igen! Jag har verkligen mått uselt men nu känner jag mig på banan igen. Saknar alla vänner och vill träffa dem NU! Nemo sover men när han vaknat ska vi nog bege oss ut en sväng. Jag ska posta ett paket till mamma och min deklaration och Nemo vill nog gunga skulle jag tro.

Nemo är också helt frisk nu och det är skönt. Inget snor, ingen hosta och ingen röd rumpa. Aptiten är tillbaks igen och han äter som vanligt. Och rör sig mer och mer, man får inte en lugn stund. Vi har fått sänka sängbottnen för han ställde sig upp i sängen en dag. Själaglad var han och stolt som en tupp!

Och igår hade Nemo ihjäl en humla med handen. Det är humlor inne hela tiden, jag vet inte vart dom kommer in. Och de är sömniga och snurriga och när jag gjorde gröt till Nemo igår morse satt han på golvet och börjar helt plötsligt gråta. Då har en trött humla landet framför honom och han tog den såklart. Och dödade den.

Inga kommentarer: