söndag, april 25, 2010

Idag fick jag ett mail av en tjej som läser min blogg som jag blev helt tagen av. Hon skrev att hon läst min blogg länge och tycker jag är en stark person som inspirerar och som fått henne att kämpa på många gånger. Hon skrev så mycket fina saker om mig att jag blev helt varm inombords. Sen skrev hon att hon ville ge någonting tillbaka. Själv tycker jag mailet i sig var "belöning" nog för det gjorde mig verkligen glad, men hon vill ge mig två biljetter till Kolmårdens djurpark eftersom hon sommarjobbar där.

Är inte det helt fantastiskt? Hon vill ge dem till mig som ett tack för att jag delar med mig av min vardag på en sida på internet. Jag är helt häpen över denna människa som jag aldrig träffat men som tar sig tiden att skriva ett långt mail till mig samt vill ge något tillbaks. Och eftersom både jag och Kalle älskar djur så ger hon oss något vi verkligen kommer tycka är roligt.

Så nu planerar vi in en tripp till Kolmårdens djurpark i slutet av maj. Vi ska sova över en natt och kollar upp hotell och ser verkligen fram emot detta! Vi hade aldrig tagit oss iväg på en sån här tur annars så ett STORT tack till dig Sara som läser och verkligen verkligen gör något fint för oss!

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Vilka underbara människor det finns!!
Din blogg är verkligen superbra!!
Stor kram K

Dessi sa...

Men vad härligt! :)

Babbi - Bloggdesigner sa...

Gud vilken grej.. det finns guldkorn där ute som man inte vet om.. skönt att du får känna dig uppskattad och får något " tillbaka ", hoppas ni får riktigt trevligt på kålmorden!