fredag, april 30, 2010

Nu är tatueringen gjord! Äntligen. Den är helt fantastiskt vacker och jag är mer än nöjd. Det tog lite mer än tre timmar och Elin som gjorde den är en fantastiskt trevlig tjej och henne ska jag definitivt gå till fler gånger. Hon gav mig en fantastisk komplimang genom att bli lite förvånad och säga att jag absolut inte såg ut att bli 30 i år. Nu är foten varm och svullen och finare än någonsin.

Och om ni undrar om det gjorde ont så skicka ett mail till detgjordesåsjuktontattjagtroddejagskulledöochlängtadetillbakstillförlossningen@hotmail.com så kan jag berätta hur det kändes.

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Ha ha så det gjorde så ont;-)
Bild önskas snartast!!!
Kram K

Mirijam sa...

Vad var det jag sa?

:)

Linnéa sa...

ja men du sa att det skulle göra jävulusiskt ont, det här var 100 gånger värre!