torsdag, april 08, 2010

13.20 idag flyger hem till våren igen. Det är alltid trist att lämna föräldrarna och Kättbo men jag längtar ner till våren, mina pelargoner och träskorna. Och Kalle såklart! Min farmor och Börje skulle hämta på flygplatsen 14.30 men de hade missuppfattat det och allt körde ihop sig så nu får jag vänta där så Kalle hämtar istället. Han slutar 16 och sen tar det väl drygt en timme att köra till Ängelholm. Kul att roa sig på en liten flygplats i ett par timmar? Jag ska se om jag smidigt kan ta mig till Lund så vi kan hämtas där istället.

Idag är det 5 år sen jag och Kalle träffades. Det tänkte jag fira imorgon genom en liten hemlig grej jag planerat. När jag säger till Kalle så här:
- Tänk att det är 5 år sen vi träffades!
Så svarar han:
- Ja herregud, det känns myyyyyyyycket längre..

1 kommentar:

Mirijam sa...

Vilken romantiker!!!