söndag, april 11, 2010

23.20 blev jag sjukt inspirerad och fick ett ryck och började sy nya kuddfodral av mina Tilda-tyger jag köpte stuvbitar av för 99 kronor på Panduro-outleten i Ullared. Tre stora, fyrkantiga fodral till dynorna i kökssoffan och en matchande avlång kudde. Jag blev nyss klar och inser att det är på tok för sent att vara uppe nu. Som tur är har Kalle redan tagit på sig att gå upp med Nemo imorgon igen, snäll som han är. Men innan jag lägger mig så ska jag visa upp Nemos nya skor.

Båda skorna är från HM och kostar 59,50 per par. De vita är från tjejavdelningen och de blå är från pojkavdelningen, men jag tycker inte att det spelar någon roll. Det borde vara en unisexavdelning istället. Och så tycker jag att Alba ska köpa likadana så hon och Nemo kan matcha i sommar!

Inga kommentarer: