lördag, april 10, 2010

Igår kväll stängde jag in Kalle och Nemo i sovrummet medan jag fixade iordning en överraskning till Kalle i stora rummet. När jag var klar skickade jag ett sms till Kalle som lagt Nemo och så fick han komma och se vad det var.



Jag hade tänt en massa ljus och dukat upp med vin, kex, ost och choklad och spelade Kiss - Alive IV på stereon. Inget jättestort firande alltså men det var väldigt mysigt och vi satt och pratade om kvällen när vi träffades och vad vi mest kommer ihåg av den första tiden efter vi träffades. Vi har verkligen olika syn på det hela, jag tyckte Kalle verkade svårfångad medan han trodde jag var totalt ointresserad. Det blev en mysig liten picnic och Kalle verkade glad över min lilla överraskning.

4 kommentarer:

Magdalena sa...

Så mysigt ni såg ut att ha det.

Ola undrar om Kalle fick krypa på? :)

Linnéa sa...

hahahha Ola är så snuskig!!!! :)

Magdalena sa...

Snusk Ola får bli hans nya smeknamn....:)

Mirijam sa...

Åh mysigt!