lördag, augusti 02, 2014

Vejbystrand

Idag har jag och barnen varit och hälsat på min farmor i stugan i Vejbystrand. Jättemysigt dag med MYCKET mat och fika. När man är hos farmor måste man äta hela tiden och ta om minst två gånger. Så jag har proppat i mig snacks, nötter, korv med bröd, skagenröra, vattenmelon, lasagnette och rabarberpaj med vaniljsås. 


Vi kom hem vid halv tio och efter att ha inspekterat en liten nykomling (mer om det imorgon) så var jag bara tvungen att springa en sväng. Strax efter 22 gav jag mig av och det var så svalt och skönt ute och jag körde med JogRunSprint-appen. Lite annat upplägg idag, jag testar mig fram lite med den. Uppvärmning och sen fyra intervallblock med två set i varje med en minut mellan. Inte heller det optimalt, tre set i varje block blir nog bättre, det körde jag första gången men då med två minuter vila vilket var lite mycket. Turen slutade på fem kilometer och några av dagens 10000 kalorier försvann iallafall...

Reflexväst var inte igår...

Inga kommentarer: