fredag, augusti 08, 2014

Helt otroligt!!

Gissa vem som precis kom skuttande när jag och Nemo satt på uteplatsen? Vi satt där med Bilbo och så ropade Nemo plötsligt: CHIBS! Och mycket riktigt, det var Chibs som kom tillbaka. Helt otroligt. Han satt helt still när jag tog honom och han är inte skadad men ganska smal. Selen satt kvar men kedjan var borta så antagligen har han suttit fast någonstans och nu gick knuten mellan selen och kedjan upp och då skuttade han hem igen. Åh vad glad jag är!! 


Nu sitter Chibs i säkerhet i sin bur och han kastade sig över maten, stackarn. Tänk, han har varit borta sen i söndags! Jag kan ärligt säga att jag tappat allt hopp och trodde han var död. Men nu är han hemma igen, UNDERBART!

4 kommentarer:

Rund är också en form! sa...

Åh vad härligt!!! :-)

Ninni sa...

Härligt!!

Sofie sa...

Så skönt <3

Anna (Peace, Love, and Running) sa...

Tjohooo - vad skönt! :-)