tisdag, augusti 26, 2014

Distans med flow

Jodå, jag mådde bättre imorse och kunde ta en tur. Ett vanligt distanspass var det dags för och det gick så bra att det slutade på 12 kilometer istället för de tänkta 10. Älskar när jag får flow och bara vill springa MER. 


Annars så har jag målat, haft sconesmys med barnen och jagat Bilbo som rymt två gånger. Och nu sitter jag i soffan, ännu mer förkyld än jag kände mig igår så jag verkar ju inte slippa undan.. Imorgon har vi en fullspäckad dag med Teddystudien, 5-årskontroll och klippning för mig så jag hoppas jag mår bättre.


3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Åh du är sååååå jävla grym! Sitter här och avundas och MÅSTE ta tag i mitt spring igen, nuuuu!
Puss

Anna (Peace, Love, and Running) sa...

Springflow is teh shit! Och scones är bland de godaste som finns.

Andreas Åkesson sa...

Bra jobbat!