lördag, augusti 30, 2014

Doktor Zjivago

Åh vilken härlig kväll jag har haft, otroligt välbehövligt! Jag har varit på premiären av Doktor Zjivago på Malmö Opera tillsammans med min farmor och farbror. Min farbror jobbar på operan och fixade biljetterna till farmor i 80-årspresent (hon fyller på söndag) och så fick jag följa med! Jag älskar musikaler men har inte varit på någon premiär förut och vi hade jättebra platser på rad 5 så vi satt väldigt nära scenen. 

Föreställningen var jättebra och jag tycker att huvudrollsinnehavaren var jätteduktig. Johan Rabeus var också med och jag älskade hans rolltolkning. Gå och se föreställningen om ni får chansen tycker jag.

Så roligt att få klä upp sig och gå på röda mattan, och sjukt kul att titta på andra premiärlejon. En äldre man med glitterkavaj, sammetshalsduk och ett par botoxinjektioner var min favvo. 

Och så blev jag lite starstrucked när Rickard Söderberg (gaytenoren ni vet?) som är med i föreställningen kommenterade mina bilder på Insta!

Inga kommentarer: