söndag, augusti 10, 2014

Morgonstund.....

... har JogRunSprint i mun. Iallafall idag. Jag ställde klockan på sex och smög upp och innan klockan slagit sju var jag tillbaka, något svettigare. Idag körde jag tre block med tre intervaller i varje, en minus vila mellan ch med uppvärmning och nerjogg blev det totalt fem kilometer. Jag summerar veckans träning till 38,5 kilometers löpning och ett pass med fyra varv med 7-minuterappen, en väldigt bra vecka med andra ord! Det känns väldigt fint att jag ökat min veckomängd löpning och ligger närmare fyra mil i veckan nu, det var inte alls längesen jag låg på två-tre mil per vecka. Drömmen är att få till fyra pass i veckan: distans, tröskel, intervaller och långpass. 


Nu ska jag duscha, njuta av en god frukost och sen blåsa upp en miljon ballonger!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha "Morgenstund har JogRunSprint i mund" - Vi er virkelig glade for at du benytter vores app, og fedt at læse om det på bloggen. Heysan herfra - JogRunSprint-teamet