onsdag, augusti 20, 2014

Ödet

Idag skulle jag ha börjat jobba efter semestern. Jag skulle ha varit på jobbet i 28 minuter nu och jag kan se framför mig hur det skulle varit. Nu sitter jag hemma vid köksbordet istället, så jäkla glad för att jag INTE behöver åka dit idag och att jag har något nytt framför mig. Ödet alltså, vilken knuff jag fick och jag är så tacksam! 

Jag lämnade två jätteglada barn på förskolan idag. De har längtat och det känns bättre med en mjukstart med ett par kortisdagar nu än att de ska kastas in i nya schemat den första september. Så nu har jag lite egentid vilket jag inte haft så jättemycket i sommar. Vad jag ska göra? Städa!


1 kommentar:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Fina grabbar det där alltså!
Ibland e det skönt att städa när man e ensam hemma för det innebär att man kan ha hög musik!!!
Kram