söndag, augusti 24, 2014

Känn peppen

Ni alltså! Världens finaste människor som delar med er av era mindre bra sidor och får mig att inse att jag kanske inte är världens sämsta utan ganska "normal". Jag blir glad av att ni bryr er och visar att ni finns och skriver så underbara ord till mig. Igår tog jag Nemos Lego efter en konflikt och hade världens bråk med Leon precis innan läggdags. Pissjobbigt. Men idag har vi haft en bra dag, jag har samlat mig lite och kvällen ägnades åt att fixa med Nemos Lego, leta fram försvunna delar och annat fix. Nemo var så glad och upprymd för att jag gav honom den tiden och det kändes så bra att jag struntade i att laga middag och vi köpte hem mat istället. 

Och så har jag ju sprungit i helgen! Ett kort pass på 6 kilometer igår och intervaller idag som slutade på 7 kilometer. Summerar den här veckans löpning till 41 kilometer, mycket bra!

Den här bilden var inte lätt att pricka in och jag gör sådär med tungan på varenda bild! Men skit i den och kolla in låren, vilka muskler! Jag älskar när jag får riktigt synliga muskler. Muskler är det nya skinny!

Och just det ja, känn peppen! Det är en playlist på Spotify som Hannah Widell gjorde tillsammans med sina läsare på den tiden hon bloggade. Jag har börjat testa det nu, att lyssna på andras låtlistor och även om inte alla låtar är bra så är det kul med lite nytt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så himla bra Linnea! När ska du inse det!? Jag lovar dig, Leon o Nemo kommer att vara dina stora beundrade när de förstår vilken människa du är. Att du orkar springa 41 k,/vecka, ha 2 små barn, dina kaniner, trädgården, hus, Kalle, bloggen, vänner, pyssla hemma som du gör...man ser i bilder vilket fantastiskt fint hus du har, fyllt med små vackra detaljer och så springer du på detta!!!!! Du är en super-kvinna !!! dessutom har du skaffat ett mycket stark och fin kropp som strålar hälsa. Jätte kram till en jätte kvinna <3
Mercedes.

Ida sa...

Härligt bild, och ja jävlar vilka muskler!