söndag, augusti 10, 2014

Jag lever!

Och inte bara det, det var roligt också! Kalasen blev lyckade och barnens kompisar verkade ha riktigt roligt och sprang runt som galningar och lekte i alla gångar, i buskar och klättrade i träd. Vi var ute hela tiden och barnen utnyttjade verkligen vår stora trädgård till max. En skattjakt blev det också och alla var nöjda och glada. 


Och vilka presenter de fick! Jättefina och bra och vi kommer ha Lego och pyssel i flera dagar nu!

När förskolekompisarna gått hem laddade vi om inför nästa kalas med våra kompisars barn. Lite lugnare och mammorna drack vin, bättre än så blir det inte. Ännu fler fina presenter, glass och skattjakt blev det och nu känner jag mig trött, nöjd och glad.


Nu inväntar vi mina föräldrar och jag tänkte att vi skulle mumsa på lite räkor, bröd, aioli, ost, kex och Västerbottenostpaj.

4 kommentarer:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Vad roligt att läsa och se bilder. Snygga stubbar! Perfekt i er trädgård ju!
Njut av den goda maten och ha en fortsatt härlig dag vännen

Ida sa...

Och vilken mysig trädgård!

Anonym sa...

Ni hade gjort det så mysigt!
Jag verkligen älskar er trädgård och blev brotalt avundsjuk på all grönska, lummighet och mysfaktor igår.
Vår trädgård är bara stor, kal, öppen, blåsig och torr.
Tack för ett mysigt kalas. Fler kalas borde servera vin till mammorna👍
Kramar Elin

äppelblomman sa...

Men vilket härligt kalas, älskar eran dukning och bord och stolar! Härliga ideér ni har! Kul att allt blev så lyckat!
Kram K