torsdag, juli 31, 2014

Vännerna

Igår bjöd vi in på en spontan grillkväll hos oss. Vi skulle egentligen träffat vårt kompisgäng på Ystad djurpark men då det skulle åska och regna hela dagen så hoppade vi det och bjöd hem till oss istället. Jag freestylade ihop mat till  sju vuxna och fem barn och vi satt ute till halv tolv och det blev en riktigt bra kväll!


Och jag hade BRUTAL träningsvärk igår kväll! Helt sjukt. I förrgår körde jag tre varv med 7-minutersappen och igår sprang jag en mil och på kvällen kom det visst ikapp, oj oj oj.. Jag får aldrig träningsvärk av löpningen men med en annan träningsform på det så hände det grejer.


3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Gud va mysigt med dejt med vänner! Och att bara sitta ute så där under bar himmel så länge, den känslan får man åter plocka fram när det är mörkt och motigt i november!!
Gött att få lite träningsvärk, då vet man att en annan träningsform biter bra! Måste ladda ner den appen!
Kram K

Anonym sa...

Det var supermysigt!
😚 Elin

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Vänner som man trivs med är som grädde på moset i livet!
Kul för er!!