fredag, juli 11, 2014

Imorgon....

Imorgon är det dags för SM-milen. Eftersom det har varit så hett den senaste veckan så har jag liksom slagit bort tankarna på att prestera något på loppet eftersom att jag springer skitdåligt när det är väldigt varmt. Som de varit de senaste dagarna så klarar jag knappt av att springa och de senaste passen har varit katastrof och jag känner mig helt ur form. Nu verkar det som att det ska bli svalare imorgon, 20 grader och molnigt, eventuellt någon droppe regn. Så nu börjar hoppet tändas, det kanske blir en satsning imorgon ändå, det är ju trots allt SM...

Men jag känner mig ur form och trött i kroppen så jag har tyvärr inga jätteförhoppningar. Men drömma och försöka kan man ju så gör är min guld-silver-brons-lista inför SM-milen:

Guld: Under 51.18
Silver: 51.18 - 53.00
Brons: 53.00 - 55.00

Något sånt. Men vi får se hur det går, en stor del beror ju på om man har en bra eller dålig dag. Jag känner mig tung, trott och ur form men man ska aldrig säga aldrig..


Inga kommentarer: