måndag, juli 21, 2014

Tosselilla

Idag har vi flängt runt på Tosselilla, från 10 till 19. Vi har åkt karuseller, grillat korv, ätit glass och badat. Barnen älskar att åka dit och dagen har varit jättebra. Leon blev lite ledsen ibland då han är lite för kort för en del karuseller som Nemo och Oliver åkte men när han fick åka bergochdalbanan nio gånger i rad så var han nöjd. Han var även helt tokig i att bada i vattenlandet till skillnad från förra året då han totalt vägrade. Jag åt en svingod glassbomb som jag hade kunnat äta en till av direkt men någon måtta får det vara. En helt fantastisk dag!


Och gissa EXAKT hur sugen jag var på att springa när vi kom hem? Helt galet osugen kan jag meddela. Men ut kom jag och det var en fantastisk kväll att ta en tur i skogen på. En mil på torra skogsvägar i ett lugnt tempo blev det och nu är jag väldigt glad för att jag tog mig ut!

Inga kommentarer: