fredag, juli 25, 2014

Födelsedagar

Igår fyllde Kalle år! Det firade vi genom att han fick måla bygget och sen drog vi till sommarstugan. Och på morgonen fick han sconesfrukost och presenter; en jacka, en t-shirt, en tröja, två böcker och två lockpipor. 


Alex och Jörgen kom till stugan på kvällen och vi åt god mat och lite tårta. Senare gick vi en sväng ner till havet och det var en riktigt fin kväll.


Idag åkte jag och Kalle till Tomelilla och shoppade loss på Bo Ohlsson. Alla barnens födelsedagspresenter inhandlades och så fyndade vi ett jättefint bord till uteplatsen.

Och nu är jag nervös. Borde lagt mig för minst en timme sen men det drog ut på tiden med de här kaninerna som har krånglat till allt. Men nu ska jag ställa två klockor och sen sova. En sjuk grej bara. Jag fick helt plötsligt jätteont i vänster höft idag. Alltså riktigt ont. Jag hoppas att det är för att jag sovit konstigt på den och att det är bättre imorgon. Eller så är det straffet för att jag stör mig så jävla mycket på folk som jämt klagar på krämpor överallt.


2 kommentarer:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Hälsa och gratta Kalle massor!!
Vad fin ljushållare, var har du köpt den?

Linnéa sa...

Jag tror det var på TGR, för typ 20kr. :)