onsdag, juli 23, 2014

Tropikerna

Vilken hetta! Det har verkligen varit sjukt varmt idag och jag gissar att det varit det i hela landet? Jag har skrotat runt och pysslat idag, tvättat en massa och fixat hos kaninerna. Barnen har lekt jättebra utan att bråka en massa och på eftermiddagen åkte vi och badade i Vombsjön en sväng. Ikväll grillade vi, laxpaket och ett paket med nypotatis, morötter och zucchini. Det låter kanske som en väldigt trist dag men jag trivs så här. Alla pysslar runt med sitt liksom. 


Kalle sliter med taket i värmen och det blir så fint! Just nu är han ute i mörkret och grundmålar och sen är det lite småfix, vitmålning och taket som ska på. Det kommer bli så sjukt bra!!



Imorgon ska jag springa sista passet innan Immeln Trailrun och jag ska testa en ny intervallapp! Det ska bli spännande och jag skriver mer om det när jag provat den. 

Inga kommentarer: