torsdag, juli 03, 2014

Hemma igen

Då var vi hemma på Lillgården igen. Skönt samtidigt som det är tråkigt att lämna Dalarna och familjen där. Jag var så effektiv att jag packade upp allt direkt vi kom hem, imorgon ska det vara fint väder så då vill jag vara ute.

Resan gick bra, vi kom iväg vid 7.30 och var hemma 16.45. Inte så mycket trafik, ett matstopp, ett tankstopp och ett par kisstopp. 

Jag har inte så mycket att skriva känner jag. I tisdags hände en sak som har fått mig... ja jag vet inte hur jag ska beskriva det. Massa känslor men jag bearbetar dem så bra jag kan. 


2 kommentarer:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Ja nyfikenheten träder ju fram när du skriver så.
Jag hoppas att det inte är ngt som tar upp massor av din tid och att det inte påverkar dig negativt. Vill dig bara väl.

Linnéa sa...

Jag berättar, in time. Måste bara få smälta allt först. Tyvärr påverkar det mig väldigt negativt. :(