måndag, juli 14, 2014

Excited!!

Åh jag har så mycket jag vill berätta men jag håller mig lite eftersom ingenting är säkert. Jag är upprymd, glad och hoppas hoppas hoppas! Jag kan säga så här: idag fick jag veta att jag är mycket smartare än jag trodde!

Regnet har öst ner idag och vi har inte gjort så mycket. Jag har varit lite stirrig men en skogspromenad och städning till kaninerna blev det iallafall. Chibs är så jäkla söt och sjukt nyfiken. När jag tog fram en stor säck med hö som kaninerna brukar bli rädda för så skulle han vara med hela tiden för att se vad det var.


Kvällen har ägnats åt kalasinbjudningar och nu håller vi på med en sen middag. Imorgon ska jag på ett till möte och jag hoppas att jag kan berätta något roligt för er innan veckan är slut! Håll tummarna!!


6 kommentarer:

Rund är också en form! sa...

Det låter bra! Berätta mer när du vet. :-)

Kram M

Hanna sa...

Spännande det låter. :-)

Lelle sa...

Håller tummarna!!!

Ninni sa...

Jag hatar cliffhangers!! Nu kommer jag grubbla på detta hela veckan!?!!

Anonym sa...

Oh nej! du kan inte säga så och inte berätta någonting!!! men ja, jag förstår! jag håller tummarna och väntar med spänning! och du ÄR mycket smart !
Mercedes.

Anonym sa...

Sending you happy thoughts/nina