lördag, februari 01, 2014

Helt sjukt

Jag har jätteont i halsen. Är inte det helt sjukt?? Hur kan jag få ont i halsen hela tiden??? Det började igår med att halsen kändes lite ansträngd men jag tänkte att jag skulle springa ändå eftersom att sist jag hade en period av konstant halsont så kollade jag halsen hos en sköterska som sa att den såg hur fin ut som helst. Men när jag farit runt och handlat halva dagen var jag så sinnessjukt trött att jag var tvungen att lägga mig och sova en stund. Mådde lite bättre sen men när jag vaknade idag var halsen helt grötig och gör jätteont. Blir så trött på det här... Inget spring idag heller med andra ord.



4 kommentarer:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Magnus har samma sak. Han googlade och fick upp att det troligen beror på styrketräningen.
Googla lite Linnea. Du kanske behöver lägga upp din träning annorlunda?
Om du inte springer tuffa pass på en vecka och ser vad som händer....
En tanke bara

Bloggande 4barnsmamma sa...

Usch för ont i halsen! Krya!

Marina sa...

Kan det ha med träningsupplägget att göra? Är absolut ingen expert men det kan ju vara värt att kolla upp... Har du tränat när du känt dig "halvbra"? Tränar du för tidigt efter att ha varit sjuk? Kroppen hinner kanske ej bli riktigt frisk?

Hoppas du mår bra snabbt igen, så att du kan komma igång med träningen :-)

Linnéa sa...

Jag har googlat runt lite och om jag blir sjuk direkt igen efter det här är över så ska jag ringa vc. Tack! <3