söndag, februari 23, 2014

Slut på helgen

Har inte helgen gått väldigt fort?? Det känns som att den rusat förbi fast jag inte gjort så mycket, bara varit hemma.

Idag har fixet med tv-väggen fortsatt. Sladdarna har gömts bakom plankorna och en list ska upp i hörnan och gömma dem, den ligger på vinden och torkar och ska sättas upp imorgon. På eftermiddagen åkte Kalle och barnen till Hornbach en sväng och jag var ute hos kaninerna. Underbart väder och det räckte med gummistövlar och en fleecetröja! Det får inte bli kallt igen, det kommer jag inte klara av efter att ha blivit bortskämd med den härliga våren.

Jag städade hos kaninerna, slängde ut allt granris och sen lagade jag allt trasigt på hagen. Låset, en knäckt bräda, grinden mellan hagarna, några skruvar som behövde spännas...


Goskaninerna. Jag är sugen på kaninungar i vår...
Nehej, ska jag lägga mig nu eller se ett avsnitt av någon serie? Börja på Girls säsong 2 kanske...

Inga kommentarer: