måndag, februari 17, 2014

11 km

Strålande sol idag och termometern i köksfönstret står på 7,9 grader, lovely! Jag sprang med barnen till förskolan, 1,25 kilometer och sen sprang jag ytterligare en mil, mestadels i skogen. Helt underbart, jag blir helt tagen av att det är så vårigt och härligt ute.

Svårigheten med att få ner luft i lungorna fanns kvar idag men inte alls lika påtagligt, dock gör det att jag måste stanna till ibland och liksom "andas ikapp" med djupa andetag. Vet inte vad det beror på och jag hoppas bara det är en period nu, en dipp som jag snart kommer upp ur. Ska springa på eftermiddagen någon dag och känna om det känns annorlunda.

Nu har jag precis ätit världens godaste mellis och nu ska jag göra något som verkligen är ett säkert vårtecken; ta fram pelargonerna!



3 kommentarer:

Lina sa...

Underbart!! :-)

Helena Nimbratt sa...

Åh så härligt! Vååår!!!

Rund är också en form! sa...

Så härligt att springa i skogen! :-)