söndag, februari 09, 2014

Våren!

Jag kom hem vid halv två idag och det var fantastiskt väder! Säkert uppåt 10 grader, solen sken och snön smälter bort i rekordfart. Det hade varit en perfekt dag för en lång springtur men eftersom jag är lite bakis så var det bara att glömma. Men jag skulle iväg på Me&I-party som Malin hade på kontoret inne i byn och då tog jag cykeln dit, frisk luft och lite trampande var SÅ skönt! Hoppas det håller i sig nu, ingen mer vinter.

På Me&I-partyt köpte jag en svettisjacka och en t-shirt till Nemo. Jag hade gärna gått loss på massor av kläderna till vuxna också men det hade blivit lite för dyrt.


Älskar svettisjackorna! Jättesnygga, retro, passar till allt och perfekta som jacka på sommaren. De fanns i gult och turkost också men tyvärr hade de ett stort & på framsidan.

Imorgon drar jag igång träningen igen efter den seeega förkylning som gjort mig vilandes i nästan två veckor. Styrka imorgon och löpning på tisdag! Och så blir det sockerförbud februari ut, med undantag för alla hjärtans dag. Jag kan inte hantera socker, helt sjukt är det! Så det är lika bra att vara stenhård och förbjuda det, det är det enda som funkar.

2 kommentarer:

Ida sa...

Så härligt att det snart är vår! :)
Här är det ingen snö kvar längre, och jag hoppas att den inte kommer tillbaka...

Anonym sa...

Det där &:et var inte en snygg "detalj" tyvärr.
Ta det lugnt nu och ta inte ut dig så du håller dig frisk mer än 2 veckor. / Nina