måndag, februari 10, 2014

SolSolSol

Åh, varför var jag inte ledig idag?? Underbart vårväder och en klarblå himmel hade varit så härligt att springa i! Men jag är ledig imorgon och då ska jag springa, att det ska bli 2 grader och snöblandat regn behöver vi ju inte tala om...

Jag klev upp tidigt imorse och tränade styrka iallafall.
10 minuter armar
5 minuter rygg
10 minuter mage
Sidoplankor a 30 sekunder
Vanlig planka 30 sekunder


Nu är jag hemma och jag är väldigt trött men så såg jag att säsongens första The Walking Dead kommit så jag klurar på om jag orkar se det.. Och så beställde jag en tv nyss, äntligen! En 46 tums led/smart/tjosan-tv med en anordning så man kan vrida och tilta den. Så nu kan vi påbörja renoveringen av tv-rummet. Kalklitiren har kommit så nu ska spånskivor inhandlas och så ska panelen bakom soffan tas ner och det börjar vi med imorgon.


Med solen i ögonen.......

2 kommentarer:

Ninni sa...

Hojta till när Mikael ska komma och måla!

Linnéa sa...

Åh, vi ska kanske börja idag om allt går som det ska!