söndag, februari 02, 2014

Töväder

Idag hade det varit perfekt att springa. Som mest var det hela sju plusgrader, snön smälte jättefort, solen tittade till och med fram och jag hörde några fåglar sjunga! Snacka om vårfeelings... Men jag har fortfarande väldigt ont i halsen, den är tjock och slemmig och vissa ord faller bort när jag pratar. Jävla helvetes skit är vad det är.

Kalle har varit iväg idag så jag och barnen har ritat och byggt Lego och haft ett barn från förskolan på besök som Nemo leker mycket med där. Vi bakade pizza till middag och efter lite soffhäng har jag krupit ner med Nemo i vår säng. Han vaknade precis och kom upp och var så ledsen för att han har ont i benen.

Jag har sovit mer den här helgen än på länge men ändå är jag väldigt trött. Jag hoppas att vakna med nya krafter imorgon och att den här förkylningen ska vara long gone. Sjukt tråkiga inlägg nu, jag vet...



3 kommentarer:

Lina sa...

Hua, stackare, krya på dig nu så du kan ut och rasta benen ;-)

Ida sa...

Så jobbigt att vara sjuk! Hoppas det går över snabbt!

Jenny sa...

Ursch, inte kul med halsont som inte släpper :( Du gör rätt i att ta det lugnt, halsont är inte att leka med.