lördag, november 06, 2010

Tusen tack

Jag vill ge ett stort tack till alla er som messat, kommenterat och ringt de senaste dagarna. Det som hände var en stor chock för mig som jag bearbetat bra genom att prata massor om det. Jag har nog fortfarande inte riktigt fattat det på bågot vis, det är liksom för hemskt att ta in och synen som mötte mig i onsdags morse kommer nog alltid sitta på min näthinna.

Men att det finns så många som bryr sig och förstår hur jag känner, det gör mig glad mitt i allt det jobbiga. Ett extra tack till Nina som lånade ut bil och ställde upp som barnvakt idag och tack till Ninni och Mikael som erbjöd sig. Jörgen ska ha ett stort stort tack för att han åkte från sitt jobb för att hjälpa mig och min underbara Kalle förtjänar alla kramar i hela världen för att han ställt upp som han gjort.

Jag är så glad för att ha människor runt omkring mig som ni, både de jag känner och de som jag "bara" känner via bloggen.

Inga kommentarer: