tisdag, november 30, 2010

Arbetsförmedlingen

På grund av snön har Kalle redan fått gå på sin vinterledighet och jag avslutade min mammaledighet igår och skrev in mig på arbetsförmedlingen. Lovely. Det är med blandande känslor faktiskt men idag hittade jag ett jobb som hade varit perfekt för mig så då känns det genast bättre. Håll alla tummar för att jag iallafall blir kallad till intervju. Vill inte säga för mycket för att inte jinxa det men det är som alkohol- och drogbehandlare iallafall och det har jag ju jobbat med innan.

Så nu är jag helt plötsligt tillbaks i verkligheten igen. När jag blev sjukskriven i juni 2009 kändes det som att jag skulle vara hemma i en evighet. Men en evighet går tydligen fort och nu är den över.

2 kommentarer:

Mirijam sa...

Gud vad spännande att du hittade tt bra jobb! Och möjsigt att KalleBalle är hemma på heltid nu!

Sara. sa...

jag hoppas att du får jobbet :D