tisdag, november 02, 2010

Lite shopping

Jag och Nemo hade en trevlig dag på stan. Lite shopping på Indiska, HM, Lindex och Kappahl blev det och en falafel för mig när Nemo sov. Det gick bra på Teddystudien förutom att det var svårt att sticka Nemo idag så det blev en prick i stortån istället. När röret nästan var klart sparkade Nemo till så att det skvätte ut överallt. Gött. Men de senaste proverna såg bra ut, ingen diabetes än så länge!

Ikväll har Jenny, Ted och Oliver varit här och ätit middag och jag lagade en älggryta som blev omtyckt. Nemo var sjukt trött och när Oliver tog hans napp ur munnen på honom blev han arg som ett bi och skrek som en gris. Vilken cirkus det blev. Nemo somnade som en stock när jag la honom, inte ett ljud.

Nu ska jag gå ner och göra iordning en god kopp té och invänta veckans höjdpunkt: Desperate Housewives och Cougar Town!

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Gött med lite shopping!
Passa på att vara med på min tävling. Sista chansen nu!! 2 supersnygga halsband kan man vinna!! Hade gärna själv velat haft ett;-)
Kram k