söndag, november 14, 2010

Fars Dag

Efter en rolig fest med mat och dryck i överflöd så var jag lagom trött när jag skulle upp i morse. Jag och Nemo gick upp 6.30 för att göra en fin Fars Dags-frukost till Kalle. Vi bakade scones med vaniljyoghurt i och dukade fint med tända ljus. 8.30 väckte vi Kalle som blev mycket glad för frukosten och den fina skjortan som Nemo köpt i present.

När festligheterna var avklarade fick jag gå och lägga mig igen och sov till 11 för jag var dödens dödstrött. När jag vaknat åkte Kalle till Agusa för att hämta grejerna han sågade igår som ska vara på vinden och jag tog en uppfriskande promenad så Nemo fick sova.

Nu väntar jag på att Kalle ska komma hem och att Maggi, Ola och Alba ska komma. Vi ska fota årets julkort och så ska jag bjuda på laxplanka tänkte jag. Enkel mat som känns oerhört lyxig tycker jag.

Inga kommentarer: