lördag, november 13, 2010

Ensam hemma!

Idag gick jag upp vid 8 och myste lite med Nemo innan han och Kalle åkte till Agusa. Jag öppnade dörren så han gick ut först och då såg han när Kalle och jag pussades hej då och då sa han PUSS och kom tillbaks för att också pussa mig. Så jävla söt, jag bara älskar honom mer och mer och mer, hur ska det sluta egentligen?

Så, nu har jag en hel dag för mig själv. Jag känner mig nästan lite handfallen av all tid! Jag ska duscha och tvätta håret lite senare, måla naglarna och kanske ta ett fotbad vilket verkligen behövs. Just nu funderar jag på att göra en god frukost och bädda ner mig i soffan och titta på Vänner. Tvätta behövs också men det är ju inte jätteansträngande direkt så ett par maskiner ska jag nog hinna med.

1 kommentar:

Lina sa...

lät väldigt mysigt! :) Du får passa på att bara mysa loss när du får ensamtid!