onsdag, november 17, 2010

Lovefilm

Jag är med i Lovefilm och tycker det är skitbra. Det finns inget bra ställe att hyra film på i Veberöd och så kan man hyra en massa DVD-boxar och slippa köpa alla man vill se. Jag behöver fylla på min Lovefilm-lista så nu vill jag att ni tipsar mig om filmer ni tycker jag bör se! Mina favoritgenrer är skräck och komedi men har ni någon riktigt bra drama-film på lager så kanske jag kan tänka mig att se en sån också. Sylvester Stallone-action är dock inte min kopp té. Och fler än typ två får gärna lämna tips.


4 kommentarer:

erika sa...

Just nu:
Martyrs (fransk skräck/slafs)
Four Lions (Brittisk terroristkomedi)
Winters bone (amerikansk white-trash)
Micmacs (fransk av han som gjorde Amelie)
Where the wild things are

Anonym sa...

Jag bara ÄLSKADE de här filmerna:
Funny Games
Stranger than Fiction
Inception
American History X
Reservoir Dogs
Gran Torino
No Country for old men
District 9 (kanske inte älskade, men den var originell)

Håll till godo! :)

Lina sa...

hmmm....
Paranormal activity om du inte sett den.
Den svenska filmen "Besökarna" är rätt bra :)

Den tror jag att jag ska se idag! Besökarna gillade jag! Den är inte slafsig alls men lite sådär läskig

Linnéa sa...

tck för era tips. :) ska lägga till de jag inte sett på min lovefilm-lista!