fredag, november 19, 2010

Bio och middag i Malmö

Den här veckan har gått sjukt fort och det är redan fredag! Det snöar ute och jag väntar på att Kalles mamma ska komma med sin bil. Sen ska jag och Nemo cykla till Malin och Ludvig där Nemo ska äta lunch och när han somnat cyklar jag hem igen och tar bilen till veterinären med Herr Kanin.

Ikväll ska jag åka till Malmö och träffa Maggi. Vi ska äta mat på Max och sen ska vi se Saw i 3D och det ser jag mycket fram emot!

Nu är Nemo helvild och klättrar på mig och har kastat min mobil bakom soffan så jag ska underhålla honom lite.

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Jag är oxå grymt sugen på att se filmen, jag älskar de andra!! Men Jonas hatar skräckisar så honom får jag inte med mej:-( Men jag har ena annan kompis som älskar SAW filmerna så jag får nog med mej honom;-)!
Ha en bra dag!!
Kram K