torsdag, november 18, 2010

God förmiddag!

Jag och Nemo gick upp vid 7, myste i soffan lite och sen har vi städat badrummet och dammsugit. Nu sitter vi åter i soffan, Nemo äter russin och så väntar vi på att Juristen och mini-Juristen ska komma. Juristen är helt otrolig på att ALLTID vara sen och ALDRIG kunna skynda sig. Jag får magsår bara jag tänker på det. Men man får väl vara glad att hon kommer överhuvudtaget, det kan man inte alltid räkna med.

Vet ni att Juristen BARA lyssnar på Lotta Engberg och Linda Bengtzing? Helt sjukt är det. Jag är snäll som går på hennes Lotta Engberg-fester när hon aldrig kommer på mina roliga fester. Bilderna ovan är från festen i lördags.

2 kommentarer:

Lilla Anna sa...

nä men herregud, HUR kunde jag glömma ngt så viktigt???? Sorry ;)

Hili sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Så underbart!!!! Heja Spiken säger jag bara... Länge Leve Lotta!!!